miercuri, 25 iulie 2012

O zi calduroasa de iulie

Intr-adevar,zilelle libere din vacanta sunt minunate,prin simplul fapt ca fac ceea ce-mi doresc,fara presiunea din timpl scolii.
Pot sa ma trezesc mai tarziu ca de obicei,pot sa ma intalnesc cu prietenii fara sa fiu conditionat de o anumita ora,lectiiile de vacanta,le fac cand am chef,si am mancat mai multe dulciuri ca de obicei,inclusiv preferata mea ...inghetata.
Pana acum ,aproape toate zilele au fost pline ,chiar nu m-am plictisit:am fost invitat la cateva zile de nastere :Emily,Maria si Ana-Maria.
Am fost la strandurile din apropiere cu parintii si prietenii mei,in special cu Bogdi,si asta pentru ca iubesc enorm apa si imi place sa ma scufund.
 Am facut drumetii in natura.
Imi vin des prieteni acasa unde ne distram,facem lego,improvizam diverse jocuri,concuram pe Wii,si ne balacim in piscina.....ca si in foto de mai jos:
A:ici sunt cu prietenele si vecinele  mele mai mari:Nina,Stefania,Xenia.

















 In luna august,mi-a spus mami ca vom merge in vacanta.Destinatia e inca secreta.Abia astept.
Sper sa va distrati si voi la maxim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apreciez comentariile tale,daca sunt serioase si cu bun simt.