luni, 2 aprilie 2012

De ce sunt fericit ?

   Acum dupa ce am facut cunostinta,si v-am scris cate ceva despre mine,sa va spun de ce sunt fericit?
Pentru ca fac parte dintr-o famile fericita,unita si iubitoare.
Sunt fericit pentru ca sunt iubit si sustinut in tot ceea ce fac,de parintii si bunicii mei.
Sunt fericit pentru ca Dumnezeu m-a creat...cu siguranta a avut un motiv ca eu sa fiu unic in felul meu.
Sunt fericit pentru ca sunt sanatos, si pentru ca am prieteni pe care ii iubesc,pentru ca pot sa ofer sau sa ajut alt copil,dar sunt fericit si atunci cand primesc.
Sunt fericit cand pot sa fac ceea ce imi place cu adevarat:sa joc fotbal,sa pictez,sa invat si sa ma distrez cu prietenii.
Asa ca ......spuneti si voi:de ce n-asi fi fericit?

Un comentariu:

Apreciez comentariile tale,daca sunt serioase si cu bun simt.