marți, 29 mai 2012

Campionatul de fotbal CUPA VIITORUL DARINA



Am avut un weekend in care am imbinat" utilul cu placutul",adica...am muncit,dar m-am si distrat cu colegii de echipa.
Clubul nostru de fotbal SPORT LINE TURDA,a participat la CUPA DARINA de la Targu Mures in 26,27 mai .
Grupa din care fac parte 2004,s-a situat pe locul 2 in grupa si pe locul 6 la final din cele 14 echipe participante.Nu e rau,avand in vedere ca am jucat cu echipe renumite:CFR Cluj,FC Brasov,Viitorul Ungheni,Kinder Targu Mures,FCM Targu Mures.
Am avut o victorie,un egal si o infrangere in ziua de sambata.Dar duminica,am pierdut.
Dar faptul ca ne situam pe locul 6 din clasament,ne stimuleaza,sa muncim si mai mult.Eu personal,am dat 3 goluri din cele 4  la meciurile de sambata.
 Timpul nu a tinut cu noi,a fost innourat,iar duminica am jucat pe ploaie.

In pauza dintre meciuri ,ne-am distrat pe balansoar si pe topogane


La masa.....infometat fiind






Aici jucam "fazan"
Atrenament inainte de meci




Dupa o zi incarcata si obositoare,m-am dus cu parintii la Mall in Targu Mures

Cu tati si cu mami....la o portie de la  KFC
Pe langa toate acestea,imi place comunicarea cu echipa,faptul ca ne distram in pauze,radem,facem nazdravanii,si multe altele.
Au fost 2 zile frumoase,cu realizari si distractie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apreciez comentariile tale,daca sunt serioase si cu bun simt.